top of page

מדוע בטון הוא הדבר הנכון בעיצוב



מדוע בטון הוא הדבר הנכון בעיצוב פנים והלבשת הבית? . . . ואיך לנסות את הטרנד


עד כה היו לנו לא מעט מגמות עיצוב מקוטבות. מעצבים רבים ניצלו את כוחם של הצבעים העזים, אבל עכשיו, הגיע הזמן לדבר על מגמה בקצה השני של הספקטרום האסתטי. המראה הקונקרטי כבר כאן והוא מוכן להביא יתרון עדין אך מתוחכם לעיצוב הפנים שלך.

עם זאת, אנו מבינים שאנשים מסוימים עשויים להזדקק לשכנוע, לשם כך, פוסט זה מוקדש לאופן בו בטון יכול בסופו של דבר להועיל לחדר עיצובית.

הפוסט הזה הוא בשבילכם. קראו אותו ואנחנו בטוחים שתהיו מוכנים לתת לחומר המסחרי הזה מקום של כבוד בביתכם

במאמר זה אשתף מדוע בטון עובד כל כך טוב ומדוע הוא אמור להפוך לדומיננטי בנוף העיצובי. הגיע הזמן לתת לבטון את הטון.

בטון יוצר יתרון תעשייתי, זה כמעט מובן מאליו שעיצוב תעשייתי ובטון הולכים יד ביד. לא צריך לעבוד קשה כדי להעלות תמונות של מחסנים תעשייתיים לשעבר שהפכו ללופטים שטופי שמש או פיסות מכונות שמוחזרו ושהפכו לפריטי עיצוב אופנתיים.





כדי באמת להכניס את ההשראה העיצובית הזאת הביתה. פריטי בטון הן בחירה טבעית. הם עובדים טוב במיוחד ביישומי קונספט פתוחים, ולעומתם רבות מצורות העיצוב הכפריות מתאימות גם לאסתטיקה זו. הבטון מהווה חלופה מושלמת, אפשר להשאיר את הקירות חשופים או לעשות טכניקה שנקראת בטון מוחלק.

אך אם רצפות בטון אינן העניין שלכם, פריטי נוי מבטון הם גם דרך נהדרת להצהיר על סגנון. במקרה זה, פריט נוי מבטון, ככל הנראה, יוסיף אגרוף נועז של מרקם חזותי, והרגשה מוחצת.





זה מוסיף מרקם

מרקם יכול לעזור להכניס כמויות לא מבוטלות של עניין חזותי לחלל הבית. זכרו, בהקשר של עיצוב פנים, מרקם מתייחס לאופן שבו האלמנט מרגיש פיזית ונראה בחלל. כולם מכירים את התחושה של להעביר את ידיהם על בטון, כך שכלול אחד מהפריטים הללו בעיצוב שלך מקדם קשר מיידי עם האדם מביט בפריט הבטון.

כשמעוניינים להדגיש מרקם הטריק הוא יצירת ניגודיות. בפרט, בטון עושה את הטוב ביותר כאשר הוא מוצמד לצד משהו טבעי, כגון עץ או מתכת. כדאי לשים לב גם לצבעים בבטון שלכם ולהקפיד לבחור בגוונים מנוגדים לשאר החדר.


זה מוקד עין מיידי

כל חדר בביתכם זקוק למוקד. מכיוון שבטון הוא חומר כבד, כאשר הוא משמש בעיצוב, הוא מעניק לחדר המון משקל חזותי. פירוש הדבר שהוא ימשוך באופן מיידי את העין ויקרקע את החלל. בסך הכל, גורמים אלה הופכים את פריטי הבטון לבחירה מצוינת להפוך למוקד בביתכם.

ניקח את תמונת הפרחים שלמעלה כדוגמה. לפרח יש נוכחות כה דומיננטית עד שהעין נמשכת אליו בהסח דעת. אפשר גם להיות גסים יותר. מגשי בטון בצבעי זהב או שחור הופכים מיד לשובי עין על השידה או שולחן הקפה בפינת ישיבה.




בטון קצת שונה מכמה ממגמות העיצוב האחרות . בעוד שאחרים מתמקדים בדפוסים מודגשים ובצבעים בהירים בפנים הבית, הבטון עדין יותר עקב צבעו האפור בהיר. .

מה אתה חושב על טרנד עיצוב הפנים בטון? האם תנסו את זה בביתכם ?

ספרו לי בתגובות למטה.
















16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page